Klacht De Bijenkorf: Sale artikel, aangegeven te willen kopen, niet voorradig 3 dgn later te koop volle prijs.

Elisabeth69

Vrijdag 19 juli, zag ik op de site van de Bijenkorf een horloge van Junghans met 50% korting. Helaas was deze niet op voorraad. Ik heb naar de klantenservice gebeld, om te vragen of zij dit horloge nog binnen zouden krijgen. Dit kon de (uiterst vriendelijk) medewerker niet zien, hij heeft nog gekeken of er nog ergens winkelvoorraad was maar dit was helaas niet het geval. Op zijn advies heb ik op de button "mail bij nieuwe voorraad" geklikt. Ik heb geen e-mail ontvangen, over het feit dat het horloge weer op voorraad was in de Bijenkorf. Tot mijn verbazing zie ik maandagochtend 22 juli, het horloge weer op de site staan en ook in verschillende vestigingen van de Bijenkorf is hij weer op voorraad. Echter voor de prijs zonder korting...
Even een belletje naar de klantenservice, ik heb toch duidelijk aangeven het artikel te willen hebben op het moment dat het horloge voor 50% korting op de site stond. Het antwoord wat ik kreeg en ook hetzelfde antwoord daarna via WhatsApp "Helaas... "het kan zo zijn dat het artikel weer op de webshop komt zonder korting....helaas kunnen wij hier niet van afwijken".
Jammer dat dit de oplossing is, terwijl ik en vrijdag hierover heb gebeld en ook nog aan heb gegeven te willen weten als het artikel weer voorradig is. Zelfs bij de Albert heijn krijg je een tegoedbon voor het artikel dat tijdens de sale niet meer voorradig is (maar daarna wel weer komt) zodat je het alsnog voor de afgeprijsde prijs kunt ophalen. (btw. artikelnummer is veranderd, maar het gaat om exact hetzelfde horloge).

Graag een reactie.

de Bijenkorf
    Beste Casper-klarenbeek,

Wat vervelend om te lezen dat het horloge niet op voorraad was en deze weer voor de normale prijs werd aangeboden toen het weer online te koop stond. Nu is het zo dat tijdens de sale items verder kunnen afprijzen of weer uit de sale worden gehaald. De Bijenkorf beslist dit op de dag zelf nog en hierdoor kunnen wij geen korting achteraf verrekenen. Mijn excuses voor de teleurstelling!

Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je ons telefonisch bereiken via 088 2454 488 of op WhatsApp via +316 21 135 135 (voeg het telefoonnummer eerst toe als contactpersoon in jouw telefoon). Wij staan zeven dagen per week van 08:00 tot 00:00 voor jou klaar!

#bcare/Eva

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?