Klacht De Bijenkorf: verkeerd geleverd, verkeerde opvolging klantenservice, na 3 maanden nog geen restitutie.

Mr H.M.D. Bentfort van Valkenburg

Op 2 september bestelde ik in de webshop twee broeken. Daarop kreeg ik 2 T-shirts geleverd. Die heb ik op 5 september via Post NL geretourneerd. Omdat ik daarop geen reactie of terugbetaling ontving, nam ik medio oktober contact op met de klantenservice. Aan de hand van de track & trace code was voor de Bijenkorf medewerker zichtbaar dat mijn retour bij de Bijenkorf was aangekomen. Het zou uitgezocht worden en ik zou spoedig mijn geld terug krijgen. Dat is tot op heden echter niet gebeurd. Wel kreeg ik op 1 november een e-mail met de mededeling dat het artikel niet goed vermeld stond op de website en dat ik mijn aankoop kon retourneren (wat ik dus al had gedaan) en opnieuw kon bestellen (wat ik niet wil). Daarop ontving ik op 3 november een email met het verzoek om aan te geven hoe mijn contact met de klantenservice was geweest. Dat heb ik gedaan, niet goed dus. Geen reactie.

Het wordt, wat mij betreft, tijd dat ik de door mij betaalde 110 euro terugkrijg.

De Bijenkorf
    Beste meneer, mevrouw,

Wat jammer dat de retournering nog niet retour is verwerkt.
    Dan wordt er inderdaad ook niet naar gekeken voor je. Ik vraag de webshop om er naar te kijken voor je. Zodra er meer bekend is ontvang je bericht per e-mail van ons.

Mijn excuses voor het ongemak.

Anneke
    Team Webcare
    de Bijenkorf

Mr H.M.D. Bentfort van Valkenburg
Beste Anneke, Dank u voor de excuses. U schrijft verder “Ik zie dat je hierover geen contact meer hebt opgenomen met het Klant Contact Center. Dan wordt er inderdaad ook niet naar gekeken voor je.” Dat is - op zijn zachtst gezegd - een merkwaardige reactie. Alsof het aan mij ligt... Bovendien heb ik contact gehad met het Klant Contact Center maar dat kwam de gemaakte afspraak niet na. Het houdt een keer op. Ik zie de oplossing graag tegemoet.

Ook een klacht indienen over De Bijenkorf?