Klacht De Bijlesmaatschappij: Pas op niet nakomen van afspraken.

Niettevredenklant

Niet nakomen van afspraken , beweren van niet gemaakte mondelinge afspraken, dwingen van afnemen bijlessen. Niet nakomen van voorwaarden extra lessen bij te laat afzeggen. Wat ik nu ook begreep van mijn dochter is dat hij bijna alle antwoorden geeft ipv uit te leggen hoe iets uitgerekend wordt. Vooruit is zij niet gegaan door de bijlesdocent, maar door slimleren en junior Einstein!

Gerechtigheid voor iedereen die de dupe is van ( Ishaa) debijlesmaatschappj eenmans bedrijf. Voordat er meer teleurgestelde kinderen thuis zitten.

Wij vinden dat De Bijlesmaatschappij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Niettevredenklant
    Niet nakomen van voorwaarden. Verplichten factuur te betalen van niet gevraagde bijles lessen. Openstaande lessen niet opkomen dagen!
    Niettevredenklant
    Niet nakomen van voorwaarden. Facturen sturen voor bijlessen waar je niet om gevraagd hebt. Openstaande lessen niet opkomen dagen!
    De Bijlesmaatschappij
    Beste mevrouw, wij hebben u op 11 januari 2018 een mail gestuurd. U hebt zich niet gehouden aan onze voorwaarden. Toch willen wij u tegemoetkomen, daarvoor moet u vooralsnog op de verstuurde mail reageren. Zoals op onze website staat, zijn wij beperkt telefonisch bereikbaar. Onze communicatie gaat hoofdzakelijk via de mail. Fijn weekend, de Bijlesmaatschappij

Ook een klacht indienen over De Bijlesmaatschappij?