Wij vinden dat De Bijlesmaatschappij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht De Bijlesmaatschappij: Pas op niet nakomen van afspraken.
Details
De klacht
Niet nakomen van afspraken , beweren van niet gemaakte mondelinge afspraken, dwingen van afnemen bijlessen. Niet nakomen van voorwaarden extra lessen bij te laat afzeggen. Wat ik nu ook begreep van mijn dochter is dat hij bijna alle antwoorden geeft ipv uit te leggen hoe iets uitgerekend wordt. Vooruit is zij niet gegaan door de bijlesdocent, maar door slimleren en junior Einstein!De oplossing
Gerechtigheid voor iedereen die de dupe is van ( Ishaa) debijlesmaatschappj eenmans bedrijf. Voordat er meer teleurgestelde kinderen thuis zitten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.