Klacht De Bijlesmaatschappij: Pas op niet nakomen van afspraken.

Klachtnummer
# 288870
Gebruiker
Niettevredenklant
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Niet nakomen van afspraken , beweren van niet gemaakte mondelinge afspraken, dwingen van afnemen bijlessen. Niet nakomen van voorwaarden extra lessen bij te laat afzeggen. Wat ik nu ook begreep van mijn dochter is dat hij bijna alle antwoorden geeft ipv uit te leggen hoe iets uitgerekend wordt. Vooruit is zij niet gegaan door de bijlesdocent, maar door slimleren en junior Einstein!

De oplossing

Gerechtigheid voor iedereen die de dupe is van ( Ishaa) debijlesmaatschappj eenmans bedrijf. Voordat er meer teleurgestelde kinderen thuis zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bijlesmaatschappij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Niettevredenklant
    Datum
    Niet nakomen van voorwaarden. Verplichten factuur te betalen van niet gevraagde bijles lessen. Openstaande lessen niet opkomen dagen!
  2. Auteur
    Niettevredenklant
    Datum
    Niet nakomen van voorwaarden. Facturen sturen voor bijlessen waar je niet om gevraagd hebt. Openstaande lessen niet opkomen dagen!
  3. Auteur
    De Bijlesmaatschappij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, wij hebben u op 11 januari 2018 een mail gestuurd. U hebt zich niet gehouden aan onze voorwaarden. Toch willen wij u tegemoetkomen, daarvoor moet u vooralsnog op de verstuurde mail reageren. Zoals op onze website staat, zijn wij beperkt telefonisch bereikbaar. Onze communicatie gaat hoofdzakelijk via de mail. Fijn weekend, de Bijlesmaatschappij

Ook een klacht indienen over De Bijlesmaatschappij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen