Klacht De Binnerie: Föhn besteld en betaald maar nooit geleverd.

Klachtnummer
# 290877
Gebruiker
J.W. van den Hoogen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 december 2017 Valera föhn besteld, betaald (83,49 euro) maar niet geleverd. Tig keren gebeld: krijg steeds een antwoordapparaat waarop gezegd wordt dat je wordt teruggebeld. Nog nooit teruggebeld. Enkele malen gemaild met hetzelfde resultaat. De laatste keer hebben wij ons geld teruggevraagd.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Binnerie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Binnerie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen