Klacht De Boekingscentrale: annulering door het bedrijf maar niet het geld terugkrijgen

Klachtnummer
# 34631
Gebruiker
Paula
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een dag voor het vertrek geannileerd door de boekingscentrale en gezegd binnen tien dagen mijn 240 euro terug op mijn rekening te storten. nu nog niks ontvangen en kan geen contact meer met bedrijf krijgen er word geen telefoon meer op gepakt

Veel gebeld er mijn gezegd dat het overgemaakt zo worden ben op woensdag 28 aug.gebeld door een medewerker dat 30 aug werdt overgemaakt maar weer niks

De oplossing

mijngeld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Boekingscentrale hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Boekingscentrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen