Klacht De Boer Interieur Expert: ze laten geloven dat iedereen het kan doen behalve minima want die kan de kosten van 19.00,00 euro niet betalen

concetta fiorello

in de e-mail laten ze het geloven dat iedereen dit kan doen tot dat je hoort dat je een bedrag van 1900,00 euro moet betalen voor je dit kan kan doen.
De mensen met een socialedienstuitkering is dit niet mogelijk want wij kunnen dat niet betalen en daar op is het ook verkeken om uit de socialedienst te komen. en daar bij komt het ook nog dat het niet in hun informatie staat en de mensen valse hoop geeft. de taijtreiniger zegt ook voor iedereen terwijl dat niet is ik vindt dit misleidend en je kon ook een maand gratis proberen. Mensen pas op met deze misleidende e-mails

dat ze van te voren zeggen wat het kost en dat het niet voor iedereen is want de meeste mensen kunnen dat niet betalen

Wij vinden dat De Boer Interieur Expert hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Boer Interieur Expert?