Klacht De Bommel Meubelen: Bank verkleurd naar een hele andere kleur van olijgroen naar roodachtige waas erover heen.

Klachtnummer
# 580108
Gebruiker
Silvia Duut
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In vervolg op mijn eerder klacht m.b.t. de verkleuring van de stof het volgende. De bank stond al niet in direct zonlicht maar staat nu al geruime tijd helemaal uit direct (zon)licht. Met andere woorden de door uw adviseur ingetekende bank bij het raam is inmiddels verplaatst naar een ander plek in de woonkamer. Echter de bank wordt steeds roder van kleur. Ook op de plekken waar geen licht bij komt. Ik ben van mening dat dit niet mag gebeuren. Verkleuren is een ding (lichter of donkerder) zou kunnen gebeuren, maar een totaal andere kleur krijgen lijkt mij niet de bedoeling. Ik verwacht dan ook dat hier op korte termijn iets aangedaan wordt en dat mijn klacht opnieuw met inachtneming van de eerste meldingsdatum zijnde 30 juni 2020 weer opnieuw in behandeling wordt genomen. De reden is dat de bank nu nog geen 3 jaar oud is en nu al is afgeschreven i.v.m. de kleur. Dat kan niet de bedoeling zijn zeker niet omdat het dus feitelijk niets te maken heeft op welke plek de bank staat. Ik verwacht dan ook binnen korte termijn een antwoord en een passende oplossing in deze. Hierbij rekening houdend met de eerste melding van deze klacht op 30 juni 2020.

Gewenste oplossing

Het vervangen van de bank/stof dusdanig dat er weer een goede bank staat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen