Klacht De Bommel Meubelen: Beschadigd artikel kopen, met korting nog steeds die krassen, dus ja/nee, anders wegwezen

Klachtnummer
# 379065
Gebruiker
Marijkebommel#123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beschadigd artikel, laatste, vraag korting, opmerking: zitten die krassen er toch nog steeds? Verkoper pakt fles spa uit koeling, drinkt en wij kunnen vertrekken. Hie klantvrienelijk kun je zijn?

Gewenste oplossing

Artikel, Mica wandrek leveren zonder beschadiging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen