Klacht De Bommel Meubelen: Bezorgmoment niet in te plannen, afspraken niet nakomen.

Klachtnummer
# 347044
Gebruiker
JLG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Service om van te huilen.
Service in de winkel is erg behulpzaam, maar de bezorgservice is werkelijkwaar om te huilen.
Je wordt niet tot nauwelijks te woord gestaan en dat met een nonchalance waar je u tegen zegt. Vind dit een hele dikke middelvinger naar de klant toe. Je wordt goed geholpen in de winkel en er dient een aanbetaling gedaan te worden, vervolgens wordt een bezorafspraak maken een drama waar 0 service verleend wordt en kan de klant al niet meer terug door de aanbetaling. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit iets bij deze winkel besteld, raad het ook iedereen af

De oplossing

Dat er minimaal een dagdeel wordt aangegeven als bezorgmoment inplaats van een hele dag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?