Klacht De Bommel Meubelen: Een scheur in de stof van een bank die nog geen drie jaar oud is.

mg

In een van de plooien van onze hoekbank (juni 2016) is de stof losgelaten, hier zit een scheur. Wij hebben deze klacht neergelegd bij de Bommel meubelen. De reactie hierop was dat dit gemaakt kan worden maar omdat de bank in het derde jaar na levering zit hier kosten aan zijn verbonden. Tevens werd aangegeven dat er een grote kans op kleurverschil is.
Wij gaan niet akkoord met dit voorstel omdat wij niet het risico willen lopen op kleurverschil en we ons afvragen of de stof op een nette manier aangebracht kan worden. Nav dit voorstel hebben we telefonisch contact gezocht met de klantenservice om te kijken of er een andere oplossing mogelijk is. Er werd aangegeven dat het laten maken fors duurder is dan in de oorspronkelijke mail werd aangegeven (in de mail staat een bedrag van 150 euro, nu werd gesproken over bijna 300 euro). Wij verwachten dat een bank langer dan drie jaar meegaat, wij zijn niet tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van deze bank.

Het laten maken is geen optie ivm kans op kleurverschil. Wij verzoeken een financiële vergoeding van een gedeelte van het aankoopbedrag.

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?