Klacht De Bommel Meubelen: Lederen Bank, 1.5 week in huis, 1 zitting heeft kleurvervaging, niet kleurvast.

Klachtnummer
# 498601
Gebruiker
Sarsexcuus*
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen actie op gemelde klacht - reactie, na 2 weken, de vraag/klacht is bij leverancier neergelegd, hierop reactie teruggeven - wat nu eigenlijk voortgang is. Dat konden ze niet aangeven, corona was hierin een argument. Echter nu na 5 weken nog geen reactie/actie/oplossing terug mogen ontvangen.

Gewenste oplossing

Gehoord worden, vervangen zitting, bij niet mogelijk - nieuw element leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen