Klacht De Bommel Meubelen: Leveren niet alles volgens afspraak en leveren vervolgens het verkeerde en op het verkeerde adres.

Klachtnummer
# 560164
Gebruiker
Gebruiker1612195709
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorige week zou onze tafel geleverd worden. Het tafelblad zat in de wagen, de poten stonden nog op het depot. Kan gebeuren, nieuwe bezorging ingepland; 5 dagen na originele planning. Ze kwamen nu (eerst op het verkeerde adres) met het tafelblad en poten die niet passen. De enige oplossing die De Bommel Meubelen nu zegt te kunnen bieden is om de bezorging nóg drie dagen te vertragen.

Gewenste oplossing

- Levering van het bestelde binnen maximaal drie werkdagen.

- Compensatie van de extra vrije dagen die opgenomen moeten worden om de tafel in ontvangst te nemen, berekend als tweemaal 1/20e van het maandloon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen