Klacht De Bommel Meubelen: levertijd, bereikbaarheid, afspraken niet nakomen...

Klachtnummer
# 49955
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestellen leek in eerste instantie goed te gaan. Aangezien ik nog niet zeker wist of mijn hypotheek rond zou komen, heb ik de meubels eerst geserveerd en pas later besteld, want 'dan zou de levertijd veel korter zijn; als de reservering om wordt gezet naar bestelling is de levertijd nog maar 1.5 weken'. Toen ik de reservering daadwerkelijk omzette naar bestelling kreeg ik inderdaad een mail met de bevestiging dat in week 49 (over 2 weken) mijn meubels bezorgd zouden worden en ik nog gemaild zou worden over de exacte dag. In week 49 geen mail. Gemaild, geen reactie, nogmaals gemaild; reactie dat het iets langer duurde, maar ik binnenkort een mail zou krijgen, in januari weer gemaild, weer geen reactie, nogmaals gemaild, wéér geen reactie. Toen gebeld; ja het komt binnenkort, volgende week krijgt u mail. Weer geen mail, nogmaals gemaild, weer geen antwoord. Net gebeld; morgen krijg ik een mail, nou ik ben benieuwd...

De oplossing

snelle levering van de meubels en tegemoetkoming

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen