Klacht De Bommel Meubelen: Neem de klacht serieus,

Klachtnummer
# 377638
Gebruiker
Hallo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De eetkamerstoel leuning is op de lasnaad afgebroken.
De klacht serieus nemen en niet af doen moet een mail, en aannamens doen van iets wat jullie niet eens gezien hebben. Men heeft de stoel nooit gezien en wimpelt t af met een mail van je hebt pech!

Gewenste oplossing

Dat we serieus worden genomen, en dat er naar je geluisterd wordt en dat ze de stoel even hadden willen zien, en daar een conclusie uit hadden getrokken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen