Klacht De Bommel Meubelen: Niet werkende electrische relaxfauteuils

Klachtnummer
# 617091
Gebruiker
R. Clemens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In februari in totaal 3 relaxfauteuils type Patience gekocht bij bovenstaand bedrijf. Een voor onze zoon welke al begin juni 2022 stuk ging en helemaal niet meer werkte. Deze was geleverd op 10-2-2022. Wij hebben dezelfde stoelen gekocht, welke op 18-3-2022 werden geleverd. Na eerste service verzoek werd accu uit stoel gehaald en kwam bericht dat reparatie tot medio oktober 2022 kon duren in verband met de onderdelen die niet leverbaar waren. In augustus 2022 ging ook bij ons de 1e stoel haperen en op 3 september werkte hij ook niet meer. Hiervoor op 1-9-2022 mondelinge klacht bij verkoper ingediend die overleg zou gaan plegen met service afdeling. Nu 2 van de 3 stoelen niet meer werken, durf ik de laatste stoel ook niet meer te gebruiken in verband met omschreven problemen.
Zelfs nu op 5-9-2022 nog geen bevestiging van service afdeling DeBommel ontvangen. Daarom ontbindingsbrief van consumentenbond opgesteld om koop te ontbinden en geld in ieder geval voor onze 2 stoelen terug te storten en stoelen op te halen binnen 14 dagen

Gewenste oplossing

Ontbinding koop, terug ontvangen bedrag, ophalen van de 2 stoelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen