Klacht De Bommel Meubelen: Onjuiste kleuren bij levering

Gebruiker1531981541

17 weken geleden hebben wij een buffetkast en dressoir aangeschaft bij de Bommel meubelen. Omdat wij al eerder meubelen hadden aangeschaft van de Riverwoodserie zijn wij naar de winkel gegaan om informatie in te winnen. Wij wilden graag weten hoe het zat met de kleuren als we meubels zouden bestellen ter uitbreiding van wat wij nu al hadden. Ons is verteld dat er minimaal kleurverschil zal zijn en wij prima de meubels konden uitbreiden, het kon hooguit witter zijn.

10 juli is zijn de kasten bezorgd. De kleur die wij hebben besteld heet Clear white ( helder wit). Deze winkel verkoopt deze kast ook in het gebroken wit ( snowwhite). Echter, vlak na de levering kwamen wij er achter dat de kast de volgende gebreken vertoonde:
Onjuiste kleur. Ipv helder wit is er een combinatie van snowwhite en clear white geleverd.
Onafgewerkte laag. bovenin zit een lijmrest.

Na controle van een monteur van de Bommel constateerde de beste man dat er inderdaad een kleurverschil aanwezig is in beide meubelen die geleverd zijn en dat de kleur ook afwijkt van de staal die hij mee had genomen, maar hij vond dat we het er maar mee moesten doen. Er werd continue een vergelijking gemaakt met de meubels die wij eerder hadden gekocht bij hen, desondanks kwam de staal meer overeen met de meubels die wij hadden staan dan met de nieuw geleverde meubelen.

Na contact te hebben gehad met de klantenservice werd mij gezegd dat ze er niets mee doen als de monteur zegt dat het wel mee valt en ik maar naar de geschillencommissie moet gaan als ik het er niet mee eens ben.

De buffetkast en dressoir in zijn geheel clear white te spuiten ( helder wit!) of alleen het onderstel van de buffetkast zodat hier geen kleurverschil meer zichtbaar is.

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1531981541
    Helaas wordt mijn klacht niet in behandeling genomen

Helemaal geen reactie?!

Ook een klacht indienen over ?