Klacht De Bommel Meubelen: Onvriendelijk geholpen na klacht.

Klachtnummer
# 498176
Gebruiker
Wesdorp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bank van 1800 euro gaat na 3,5 jaar kappot op 2 plekken van de 4.
Als ik mail zeggen ze dit is buiten garantie en klinkt als slijtage door veel gebruik.
Dus met andere woorden ik heb pech en moet het maar uitzoeken.

Gewenste oplossing

Ons tegemoet komt door te komen kijken en tot een oplossing komt dmv het maken vd bank.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen