Klacht De Bommel Meubelen: Slechte service

Klachtnummer
# 426311
Gebruiker
Mevrouw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Helaas geen goede ervaring met de bommel. Augustus 2019 meubels besteld, afgelopen vrijdag 21 febuari 2020 bezorgd.
1 dag voor levering word ik gebeld dat mijn order niet compleet is omdat de eettafel stoelen niet geleverd kunnen worden in onze kleur, deze stoelen zijn ook niet meer te bestellen.
Hoe kan je 1 dag voor levering daar achterkomen? En zeker met een order van augustus. Ik moest zelf met een oplossing komen, als tegoed koming krijg ik een cadeau kaart van 50euro natuurlijk te besteden bij de bommel.
Gelukkig werden onze andere meubels wel bezorgd maar ook dit kan natuurlijk niet goed gaan want ons tv meubel komt beschadigd binnen.

Wat een slechte service bieden jullie de klanten. Aanvaar jullie fout en doe er iets mee.

Gewenste oplossing

Contact opnemen fouten oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen