Klacht De Bommel Meubelen: Stof van zitting eettafel stoelen barst en gaat rafelen.

Klachtnummer
# 73417
Gebruiker
C.M. V.d.berg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het serviceformulier ingevuld maar las ook al deze voorwaarden (zie hieronder) . Heb daar ingezet dat ik het er niet mee eens ben.
Is dit normaal om kosten te betalen om te kijken of mijn klacht gegrond is.

Wanneer ik bezoek aan huis wil zijn de voorrijkosten € 45 vaste kosten per bezoek € 35; arbeidsloon €15
Wanneer de serviceaanvraag gegrond is krijg je in het eerste jaarde kosten vergoed van reparatie, vervanging plus vracht en voorrijkosten in het 2e jaar 2/3 van de kosten. In het 3e jaar 1/3 van de kosten vergoed.

Dus na 4 jaar zijn de kosten voor mij?

De oplossing

Geen voorrijkosten enz. Andere stof op de stoelen
Ook na 4 of 5 jaar mag de stof na normaal gebruik niet gaan scheuren en rafelen, gebruikt door 2 volwassen personen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen