Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht De Bommel Meubelen: Super slecht geleverde bank waar veel mis mee
Details
Klacht
Bank geleverd op 8/2/2019,opgemerkt dat het middenzitvlak niet goed was opgevuld,er kwam een service monteur die tevens naar het al uitgelubberd leder zou kijken , deze vond dat er niets mis mee was . Je kunt het leder dubbel vouwen zover is het na enkele weken uitgerekt volgens de Bommel normaal ,altijd lederen banken gehad ,bij niet een van onze banken was het leder uigelubberd na 10 tot 12 jaar in gebruik .Het leder zou Toledo leder en een Hr vulling voor optimaal comfort en stevigheid zijn wat wij hebben gekocht , Wij vermoeden dat er een goedkope soort leder is gebruikt en de vulling polyether is . Voelen ons bedrogenGewenste oplossing
De klacht behandellen en een expert sturen en niet een service monteur van eigen bedrijf- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.