Klacht De Bommel Meubelen: Super slecht geleverde bank waar veel mis mee

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355802
Gebruiker
Bloementuin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bank geleverd op 8/2/2019,opgemerkt dat het middenzitvlak niet goed was opgevuld,er kwam een service monteur die tevens naar het al uitgelubberd leder zou kijken , deze vond dat er niets mis mee was . Je kunt het leder dubbel vouwen zover is het na enkele weken uitgerekt volgens de Bommel normaal ,altijd lederen banken gehad ,bij niet een van onze banken was het leder uigelubberd na 10 tot 12 jaar in gebruik .Het leder zou Toledo leder en een Hr vulling voor optimaal comfort en stevigheid zijn wat wij hebben gekocht , Wij vermoeden dat er een goedkope soort leder is gebruikt en de vulling polyether is . Voelen ons bedrogen

Gewenste oplossing

De klacht behandellen en een expert sturen en niet een service monteur van eigen bedrijf
Geboden oplossing
Nog steeds blijven wij van mening dat zowel de vulling als het leder niet is wat wij hebben gekocht .wij zijn met de foto’s van de bank bij diverse meubel winkels geweest ( meer dan 10 en dan hebben wij het over Van Gils , Hoogeboezem, Mokana meubelen Schippers ,Montel.)het was heel duidelijk dat er de goedkoopste leersoort en waarschijnlijk geen Hr koudschuim is gebruikt . Dat het leer zo uitrekt komt omdat er een slechte kwaliteit leder is gebruikt waar een dikke laag verf op wordt gemaakt om het leer te verdikken , en ziet er uit als een plastic geheel . Wij hebben Toledo leder gekocht van een hoogwaardige kwaliteit zoals ons werd verzekert , de Verkoopster heeft zelfs nog met met de fabrikant gebeld om dit te bevestigen .De leder op de staal was ook grover.Ook kan het niet zo zijn dat er bij een hoeksopstelling de hoek niet is op gevuld . Een ieder die de Bank ziet zegt dat ze dit nog niet eerder hebben gezien. Schandalig hoe de Bommel Meubelen zijn klanten behandeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    De Bommel Meubelen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Uiteraard vinden wij het erg jammer dat u het gevoel heeft dat wij niet geleverd hebben wat u had verwacht. Tijdens zijn bezoek bij u heeft onze service monteur de conclusie getrokken dat de klachten die u heeft aangegeven product gebonden eigenschappen zijn. Als u behoefte heeft aan een onafhankelijk oordeel omdat u van mening bent dat wij dit niet eerlijk van beoordeling hebben voorzien is het wellicht verstandig om contact op te nemen met de Geschillencommissie Wonen.
    Mochten wij namelijk opnieuw iemand langs sturen om te beoordelen en de conclusie blijft hetzelfde zal wellicht het gevoel nog steeds blijven dat dit geen onafhankelijke beoordeling is geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Matthijs
    De Bommel Meubelen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen