Klacht De Bommel Meubelen: tegemoetkoming door corona maatregel

Klachtnummer
# 498023
Gebruiker
john doe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

heb in juni 2020 een bankstel en stoelen bestelt ,wel een aanbetaling gedaan,voor allebei. Bankstellen zijn aangekomen zoals men had vertelt,
maar op de stoelen krijg tot 2 keer tehoren dat de levering is uitgesteld ,en waarom omdat ze helemaal uit china komen met schip. met een vrachtvliegtuig gaat sneller dan een boot.mijn bankstellen waar ze vandaan komen die land die ze maakt heeft toch ook corona maatregelen genomen. de klantenservice wil niet meewerken aan een tegemoetkoming voor de helft,in de winkel zelf doet de medewerker net of zijn eerste dag is en verwijst naar klantenservice en leest mij ook nog even de les dat ik nederlands moet praten met mijn vrouw(welke vrijheids mening van uiting). het enigste smoes is corona maatregel.

Gewenste oplossing

dat ze mij tegemoetkomen voor helft van de prijs,als ik wil annuleren moet ik ook de helft betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen