Klacht De Bommel Meubelen: Uitlubberd leder na 3 weken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354368
Gebruiker
Bloementuin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bank gekocht met hoogwaardig lederbekleed Toledo leder en de vulling zou uit Hr koudschuim bestaan..De hoek in de bank is niet opgevuld het leder na 3 weken zo uitgerekt dat je het dubbel kan vouwen ,de info gevraagd ,foto’ s servicedienst beoordeeld dat hij het er goed vind uitzien.Voelen ons behoorlijk bedrogen .De bank werd ons verkocht als een hoogwaardige kwaliteit met optimale ondersteuning ,Er is zelfs nog met de fabrikant gebeld door de verkoopster die bevestigde dat we een goede kwaliteit leder hadden gekozen.Wij twijfelen over de juistheid van het leder en de vulling .

Gewenste oplossing

Een bank leverd zoals gekocht met Hr koudschuim en goede kwaliteit leder zoals genoemd werd Toledo leder.
Geboden oplossing
De Bommel wil verder niets doen , klacht afgehandeld , service monteur vind het prima zo , hoe kan het dat het leder van een inmiddels 6 weken oude bank al dubbel gevouwen kan worden , zijn ook nog 2 weken op vakantie geweest en passen 3 dagen per week op onze kleinzoon in zijn huis.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    De Bommel Meubelen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen