Klacht De Bommel Meubelen: Uitlubberd leder na 3 weken.

Bloementuin

Bank gekocht met hoogwaardig lederbekleed Toledo leder en de vulling zou uit Hr koudschuim bestaan..De hoek in de bank is niet opgevuld het leder na 3 weken zo uitgerekt dat je het dubbel kan vouwen ,de info gevraagd ,foto’ s servicedienst beoordeeld dat hij het er goed vind uitzien.Voelen ons behoorlijk bedrogen .De bank werd ons verkocht als een hoogwaardige kwaliteit met optimale ondersteuning ,Er is zelfs nog met de fabrikant gebeld door de verkoopster die bevestigde dat we een goede kwaliteit leder hadden gekozen.Wij twijfelen over de juistheid van het leder en de vulling .

Een bank leverd zoals gekocht met Hr koudschuim en goede kwaliteit leder zoals genoemd werd Toledo leder.

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bloementuin
Uiteindelijke oplossing De Bommel wil verder niets doen , klacht afgehandeld , service monteur vind het prima zo , hoe kan het dat het leder van een inmiddels 6 weken oude bank al dubbel gevouwen kan worden , zijn ook nog 2 weken op vakantie geweest en passen 3 dagen per week op onze kleinzoon in zijn huis.