Klacht De Bommel Meubelen: Verzendkosten worden niet teruggestort

Klachtnummer
# 401020
Gebruiker
DiepTeleurgesteld62
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 4 stoelen besteld ,er zaten fouten in de stof .Ik heb gezegd neem de hele handel maar weer mee,en stort mijn aankoopbedrag maar terug.Krijg ik 35 euro minder ,dat zijn de bezorgkosten!Als ik via internet had besteld,dan had ik de verzendkosten terug gekregen ,maar omdat ik in de winkel had besteld ,krijg je de verzendkosten niet terug!

Gewenste oplossing

Ik will mijn 35 euro terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bommel Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bommel Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen