Klacht De Bonte Koe: Sterk chemische geur en smaak aan chocolade van de Bonte KOE Schiedam

# 41929
Gioia

Vandaag kochten wij 2 chocolade letters Melk bij de Bonte Koe gevestigd aan de Lange Haven 54, 3111 CH te Schiedam.
De verpakking rook sterk chemisch. Ook de inhoud van het doosje. Namelijk de chocoladeletters ivm Sinterklaas. Ook de smaak is van karton en chemisch. De ontvangst aldaar was ook niet erg hartelijk. Erg hautaine sfeer. Bij thuiskomst dus een dubbele domper .. kunnen wij chocolade eten met een sterke , zeer overheersende chemische geur? wij maken ons zorgen over dit produkt.
Het ruikt heel chemisch, vanaf de verpakkingszijde.. en bij het openen ervan blijft deze sterk smerige chemische geur ook
hangen aan het produkt. Wij maken ons erg zorgen hierover.. Wardeloos, dit was een kado voor Sint. Wij hebben 1 letter geopend, en geproefd en ook daar hangt een uitermate sterkte chemische geur aan.. het smaakt naar bord karton.. zonde van ons geld, wij betaalden ook nog eens € 6.95 per letter van nog geen 300 gram schatten wij in.

Wij willen minimaal een produkt terug met een echte smaak van chocolade of ons geld terug.

Wij vinden dat De Bonte Koe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gioia
    de keuringsdienst gaf een keurige repliek op het monster.
    de Bonte Koe in Schiedam helaas niet. Geen belletje geen brief, geen leuke attentie, kortom een chocoladeletter met een vieze bijsmaak,wij kopen nooit meer iets hier.

Gioia

Ook een klacht indienen over De Bonte Koe?