Klacht De Bruidswinkel: Eigenaresse weigert geld terug te storten na retour hoepelrok

Klachtnummer
# 58784
Gebruiker
eline.vdveken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alle communicatie via email omdat Quispel weigert te telefoneren:
28-01-14: Ik bestel hoepelrok model 18-360E maat M, 105 euro, wordt op maat gemaakt, levertijd 7-10 dagen
07-03-14: ik krijg het verkeerde model (10-360E) dat te kort is gemaakt
12-03-14: ik stuur foto’s van verkeerde model en lengte, wil graag ruilen, eventueel maat S
13-03-14: Quispel belooft het goede model, standaardlengte, maat S. Ik stuur rok terug.
07-04-14: Ik ontvang 2e rok: dezelfde verkeerde rok als vorige keer, maat M met aanpassingen zodat hij op het goede model lijkt. Veel te kort door rekenfout van Quispel. Ik mail dat ik hem terug wil sturen met geld terug, niet ruilen ivm tijdsdruk (bruiloft is over 7 weken). Quispel zegt dat ik moet ruilen en weigert geld terug te geven. Ik stuur rok aangetekend terug. Quispel beweert 3 keer dat hij niet is aangekomen, zelfs als ik haar een screenshot van ontvangstbewijs laat zien, en zegt dat ik moet ruilen. Ik heb inmiddels 7 keer om mijn geld terug gevraagd.

De oplossing

Ik wil graag 105 euro teruggestort krijgen. Op dit moment heeft Quispel mijn geld en de rok en heb ik niets. Ik heb geen behoefte aan een nieuwe rok want ik heb er geen vertrouwen in dat zij voor de juiste maat kan zorgen en voelde mij genoodzaakt elders de juiste rok te kopen i.v.m. tijdsdruk (ik heb hem ver van tevoren nodig want ik maak mijn trouwjurk zelf, Quispel is hiervan op de hoogte).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bruidswinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bruidswinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen