Klacht De Bruidswinkel: Geen geld terug en al maanden geen reactie op mijn pogingen tot contact

Klachtnummer
# 133456
Gebruiker
L.S.R.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al vanaf juni 2015 wacht ik op ruim 60 euro teruggave van 2 producten die ik heb besteld bij de bruidswinkel. Allereerst was na betaling een product niet meer leverbaar en heb ik zelf (doordat ze te laat hadden geleverd) een 2e artikel teruggezonden. Voor beide producten wacht ik nog altijd op mijn geld. Ik heb al zeer vaak mailcontact en telefonisch contact gezocht, het laatste lukt nooit want ze zijn niet bereikbaar.

Ik heb 2x een mail teruggekregen met de reactie "Wat vreemd, ik ga het direct uitzoeken", maar het is bij die loze belofte gebleven. Daarbij zijn er nog nooit excuses geweest.

Zeer slechte service en ik ben ontzettend ontevreden over dit bedrijf. Ik raad iedereen af hier iets te bestellen!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug!

En daarbij zou ik graag excuses zien van dit bedrijf voor het op deze manier omgaan met het geld van een ander, en de manier waarop ze contact met mij hebben gezocht (of eigenlijk: niet gezocht).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bruidswinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bruidswinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen