Klacht De Bruidswinkel: Geen geld terug en al maanden geen reactie op mijn pogingen tot contact

L.S.R.

Al vanaf juni 2015 wacht ik op ruim 60 euro teruggave van 2 producten die ik heb besteld bij de bruidswinkel. Allereerst was na betaling een product niet meer leverbaar en heb ik zelf (doordat ze te laat hadden geleverd) een 2e artikel teruggezonden. Voor beide producten wacht ik nog altijd op mijn geld. Ik heb al zeer vaak mailcontact en telefonisch contact gezocht, het laatste lukt nooit want ze zijn niet bereikbaar.

Ik heb 2x een mail teruggekregen met de reactie "Wat vreemd, ik ga het direct uitzoeken", maar het is bij die loze belofte gebleven. Daarbij zijn er nog nooit excuses geweest.

Zeer slechte service en ik ben ontzettend ontevreden over dit bedrijf. Ik raad iedereen af hier iets te bestellen!

Mijn geld terug!

En daarbij zou ik graag excuses zien van dit bedrijf voor het op deze manier omgaan met het geld van een ander, en de manier waarop ze contact met mij hebben gezocht (of eigenlijk: niet gezocht).

Wij vinden dat De Bruidswinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Bruidswinkel?