Wij vinden dat De Bruidswinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door De Bruidswinkel: Geen terugbetaling van foutief geleverd produkt
Details
Klacht
31-05-13 Bruidsschoenen maat 38 besteld en 167,05 euro betaald27-06-13 Bruidsschoenen in niet bestelde maat 37 ontvangen
05-07-13 worden de geretourneerde schoenen door Postnl afgeleverd op het adres van de Bruidswinkel Straatdijk 5 3247 BX Dirksland
11-09-13 Vraag ik om terugbetaling van de bruidsschoenen
16-09-13 Vraag ik weer om terugbetaling
19-09-13 Vraag ik weer om terugbetaling, waarop ik eindelijk een berichtje terug krijg dat door ziekte terugbetaling wat vertraging heeft opgelopen
02-10-13 Ontvang ik nogmaals het bericht dat ik het geld zo spoedig mogelijk zal terugontvangen, waarop ik een mail stuur dat ik, omdat het ziekte en onmacht betreft, rustig zal afwachten
18-10 13 Lees ik op de website van de Bruidswinkel dat bij aankoop van een trouwjurk 10% korting wordt gegeven, waarna ik een mail stuur met het verzoek mij dan
ook eindelijk de 167,05 euro terug te betalen.
Daarna heb ik niets meer vernomen
Gewenste oplossing
Graag zou ik de 167,05 euro zo spoedig mogelijk willen terug ontvangen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.