Opgelost door De Bruidswinkel: Geen terugbetaling van foutief geleverd produkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38842
Gebruiker
Helaas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

31-05-13 Bruidsschoenen maat 38 besteld en 167,05 euro betaald
27-06-13 Bruidsschoenen in niet bestelde maat 37 ontvangen
05-07-13 worden de geretourneerde schoenen door Postnl afgeleverd op het adres van de Bruidswinkel Straatdijk 5 3247 BX Dirksland
11-09-13 Vraag ik om terugbetaling van de bruidsschoenen
16-09-13 Vraag ik weer om terugbetaling
19-09-13 Vraag ik weer om terugbetaling, waarop ik eindelijk een berichtje terug krijg dat door ziekte terugbetaling wat vertraging heeft opgelopen
02-10-13 Ontvang ik nogmaals het bericht dat ik het geld zo spoedig mogelijk zal terugontvangen, waarop ik een mail stuur dat ik, omdat het ziekte en onmacht betreft, rustig zal afwachten
18-10 13 Lees ik op de website van de Bruidswinkel dat bij aankoop van een trouwjurk 10% korting wordt gegeven, waarna ik een mail stuur met het verzoek mij dan
ook eindelijk de 167,05 euro terug te betalen.
Daarna heb ik niets meer vernomen

Gewenste oplossing

Graag zou ik de 167,05 euro zo spoedig mogelijk willen terug ontvangen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bruidswinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Helaas
    Datum
    De bruidswinkel heeft mij het geld minus de portokosten terugbetaald op 27 januari 2014

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Bruidswinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen