Klacht De Bruidswinkel: Na huwelijk leveren van bruidslingerie, geen geld terug willen geven, slechte communicatie

Lisa

Ik heb bij De Bruidswinkel (verbonden aan Yvonne Quispel te Dirksland) bruidslingeriebesteld. In correspondentie heb ik aangegeven dat dit voor 23-04-2014 geleverd moest worden en dat daarna geen behoefte was aan de spullen. De Bruidswinkel bevestigde dat ze voor de afgesproken datum zouden leveren. Uiteindelijk heb ik de helft va de levering pas 6 dagen na mijn huwelijk ontvangen. Na controle bleek dat ze in afwijking tot de afspraak de spullen pas 2 dagen na mijn huwelijk hebben opgestuurd.

Ik heb hierop contact opgenomen met de bruidswinkel om mijn geld terug te vragen en mij te beklagen over het te laat leveren. De bruidswinkel heeft na een half jaar heen en weer schrijven (waarbij ze steeds weken niets van zich lieten horen) tot op heden:

-Geen verantwoordelijkheid genomen voor het gezeur wat ze veroorzaakten
-Het geld niet terugbetaald
-Geen excuses aangeboden

Ook sturen ze de spullen, die ik dus niet wil hebben want ze zijn te laat, zonder dat ik dat wil naar mij toe

Ik wil dat De Bruidswinkel (verbonden aan Yvonne Quispel te Dirksland) zijn verantwoordelijkheid neemt als leverancier van bruidsspullen door:

-excuses aan te bieden voor het na het huwelijk leveren van huwelijks spullen
-excuses aan te bieden voor de slechte manier waarop zij contact onderhouden.
-het volledige verschuldigde bedrag (inmiddels inclusief buitengerechtelijke incassokosten, verschuldigde rente en gemaakte verzendkosten) aan mij over t maken.

Het siert een zogenaamde 'bruids-zaak' niet dat ze zo met klanten omgaan. Ik begrijp niet dat De Bruidswinkel (verbonden aan Yvonne Quispel te Dirksland) het zich niet aantrekt dat ze kritieke spullen gewoon niet op tijd leveren.

Wij vinden dat De Bruidswinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Bruidswinkel?