Klacht De Bruidswinkel: Terug betaling van niet geleverd product wordt niet gedaan

Klachtnummer
# 145077
Gebruiker
B. Meijvogel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

27-10-2015 Zijn er bruidsschoenen besteld, deze konden niet geleverd worden, er werd een voorstel gedaan voor andere schoenen maar deze waren niet de keuze die wij wilden.
Verder mails gestuurd waarop gevraagd om het geld terug te storten.
Na diverse mails werd op 10-11-2015 toegezegd dat het geld van de bestelling teruggestort zou worden, na diverse smoesjes die ook aan andere klanten werden verstuurd is tot op heden nog niets gestort op onze rekening.

Gewenste oplossing

Terug betaling van het betaalde bedrag van 97,05 euro dit is incl. verzendkosten van 8,05 euro, aangezien er niets is verzonden is het volledige bedrag voor terug storting te voldoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bruidswinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bruidswinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen