Klacht De Bruidszolder: Nieuwe trouwjurk met gebruikerssporen, sluier uit oude collectie

Bruidje besodemieterd

27 maart 2013 heb ik mijn trouwjurk gekocht bij de Bruidszolder. De week voor de bruiloft kom ik erachter dat er toch wel veel hoge prijzen gevraagd worden. Dit maakte mij achterdochtig en ben daarom op onderzoek uitgegaan. Gaandeweg kwam ik erachter dat de sluier uit 2009 komt. De bruidszolder ontkende dit en zei dat hij nieuw besteld was. Op de dag zelf word ik geholpen met de jurk aantrekken. Een vriendin zegt, hier zit een gat aan de rechterkant. Een andere vriendin zegt er zitten make up vlekken aan de binnenkant en nog even kort daarna zegt een vriendin, er zitten lijkt het wel teervlekken aan de onderkant. De vlekken krijgen we er niet meer af. Het lijken echt gebruikerssporen. Ook komen we erachter dat de jurk een oude collectie is, die niet meer wordt gemaakt. Gesmst naar de Bruidszolder en geen reactie terug gehad helaas.

Ik wil geld terug. Een groot gedeelte van de jurk en een gedeelte van de sluier. Tweede hands jurk met beschadigingen zijn op de markt niet veel waard. Daardoor kan ik hem ook niet meer doorverkopen. Ik wil 1000,- terug van de jurk en de oude collectie sluier wil ik 250,- van terug. Totaal 1250,-

De Bruidszolder is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over De Bruidszolder?