Opgelost door De Comfort Installateurs : te duren kosten gerekend voor eenvoudige klus

sad Opgelost
truffel

heb een inbouwfornuis laten verwisselen wat eigenlijk een kwartier werk is , er komen 2 monteurs waarvan 1 in opleiding , ze missen 1 aansluiting a € 2,73 en gaan dat in eigen magazijn ophalen - samen - 3 kwartier onderweg hiervoor , schrijven wel een rekening van 2 x 1 1/2 uur werkloon kosten totaal € 253,00 voor iets wat in 1 x 15 min kan , als men gewoon onderdelen in de auto hebben , het was een standaard koppeling van M24 . deze klus kan normaal gedaan worden door 1 man in 15 min wat normaal rond de € 65,00 a € 100,00 zou kosten, is dit niet erg veel voor een kleine aansluiting ?

melden dat dit te duur is voor deze klus en hopelijk wat geld retour , schrok toch wel even van deze kosten

De Comfort Installateurs
    beste heer Verboom ,
    ik heb hier uitvoerig met u over gesproken ten eerste zijn ze het niet in eigen magazijn gaan halen maar bij een groothandel ,tenslotte is een gasfornuis geen alledaags werk meer omdat ze er uit aan het gaan zijn
    u hebt zelf beweert dat alle materialen daar aanwezig waren en een stukje koper of sokje of iets dat is standaard in de bus die m 24 gas aansluitkoppeling waarvan u 2 had welke te klein waren is dus zeker een special ,

wat me ook tegen valt dat u niet vermeld het positieve u wilde koken en wij er tijd voor hebben gemaakt dezelfde dag nog eens notabene ,ja dan zijn we de beste tot u de rekening krijgt dan is alles slecht en weet ik veel wat
    dan hebt u zelf de goedkeuring gedaan dmv de werkbon te ondertekenen ,[had u daar u beklag gelijk opgezet of met mij gebeld] ook dat niet helaas

tenslotte het feit dat ze inderdaad met beide die koppeling zijn gaan halen is wat over te zeggen daar hadden ze gelijk beter uw materialen moeten nakijken ,derhalve wil ik als zijnd coulance en een positieve reactie terug de factuur afronden op €200,- indien u daarmee akkoord gaat zal ik dat zsm in orde laten maken voor u
    mvg
    Peter Drenth
    truffel
    het was een eenvoudig alledaags inbouw gasfornuis , ook heb ik niet beweerd dat alles aanwezig was , wel de slang hiervoor dat heb ik doorgegeven , kom zelf uit de bouwwereld en weet dat men normaal elke dag nakijkt of alles nog in bakken aanwezig was voor ze de dag begonnen en anders werd het eerst aangevuld , de jongens waren heel aardig maar onervaren , en ging daarom ook heel langzaam te werk. advies: laat ze eens mee lopen met oudere ervaren mensen in uw vak , opleiding hoeft de klant niet te betalen lijkt mij. maar waardeer uw aanbod dat u het afrond naar € 200,00. heb het bedrag middels al betaald , want ben wel iemand die het dan toch graag snel in orde wil maken. zie graag de € 53,00 van u retour en dan houd het voor ons op. mvg C.A. VERBOOM

truffel
het bedrag is afgehandeld en opgelost. hoewel ik vind nog teveel betaald te hebben voor een klusje wat tussen 20 en 30 min. gedaan had kunnen worden door 1 persoon , hoop ik dat DECOMFORT installateurs ook mee gaan denken met klanten en geen torenhoge rekeningen willen innen , daar word je vaak niet groot mee. beter dat men goed over je praat dan dat men je afkeurd en niet adviseerd aan anderen , dan heb je meestal een kort bestaan. voor mij is het met deze afgedaan en gesloten.

Ook een klacht indienen over De Comfort Installateurs ?