Klacht De Dunsborg: Webwinkel leveren zijn producten en gaat niet goed te werk met klanten!

Klachtnummer
# 260970
Gebruiker
L.E.M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 15 maart heb ik bij de Ruitersport de Dunsborg laarzen besteld.
Helaas krijg ik deze nooit geleverd. Op 25 maart gebeld geen gehoor. Vervolgens gemaild ook geen reactie. Toen heb ik ze via het gastenboek bericht op 27 maart was dit. Kreeg ik een bericht dat ze de bestelling zouden na checken en ze annuleren. Vervolgens gebeurt er niks. Bel ik ze 30 maart op bleek ze er niks van af te weten. En de product was spoorloos. Meneer zou het weer annuleren en mij een creditnota gestuurd. Deze ontvangen op 30 maart.Maar hier gebeurt niks mee want tot op heden heb ik nooit mijn geld terug gekregen. Ik heb in april hun weer gemaild. Weer geen bericht.

De oplossing

Me geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Dunsborg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Dunsborg?