Klacht De-facto: Ik word voortdurend gebeld en gemaand te betalen voor iets waarvan ik niet weet wat het is.

Klachtnummer
# 281960
Gebruiker
J.H.J. van Roozendaal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al een aantal keren ben ik gebeld door "een tussenpersoon" van "de facto" met de mededeling dat er een rekening van €49 openstaat en dat ik die zo snel mogelijk moet betalen of het bedrag wordt verhoogd. Ik kan me vaag een telefoongesprek herinneren maar de inhoud weet ik niet meer. Ik zou een email krijgen met een mogelijkheid om me af te melden. Deze email heb ik niet gekregen.
Deze week werd ik weer gebeld en ik zou een email krijgen met het bewijs dat ik de eerste email heb gekregen. Tot nu toe niets ontvangen.
Aan de telefoon word ik opdringerig gemaand te betalen of er wordt een incassoburo ingeschakeld en zonodig een deurwaarder.

De oplossing

Ik wil dat dit bedrijf mij met rust laat. Ze hebben niets geleverd en willen toch geld. En ik zou willen dat wordt uitgezocht of deze praktijken legaal zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De-facto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen