Klacht De-facto: Ik word voortdurend gebeld en gemaand te betalen voor iets waarvan ik niet weet wat het is.

# 281960
J.H.J. van Roozendaal

Al een aantal keren ben ik gebeld door "een tussenpersoon" van "de facto" met de mededeling dat er een rekening van €49 openstaat en dat ik die zo snel mogelijk moet betalen of het bedrag wordt verhoogd. Ik kan me vaag een telefoongesprek herinneren maar de inhoud weet ik niet meer. Ik zou een email krijgen met een mogelijkheid om me af te melden. Deze email heb ik niet gekregen.
Deze week werd ik weer gebeld en ik zou een email krijgen met het bewijs dat ik de eerste email heb gekregen. Tot nu toe niets ontvangen.
Aan de telefoon word ik opdringerig gemaand te betalen of er wordt een incassoburo ingeschakeld en zonodig een deurwaarder.

Ik wil dat dit bedrijf mij met rust laat. Ze hebben niets geleverd en willen toch geld. En ik zou willen dat wordt uitgezocht of deze praktijken legaal zijn.

Ook een klacht indienen over De-facto?