Klacht De-facto: Klacht de-facto en mediation agency

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 283673
Gebruiker
Paula uit Edam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vrouw is gebeld op haar mobiel (hoe komen ze aan het nummer?) en gezegd dat ze een aanbieding hadden voor een kortingskaart waarmee je korting kreeg bij meerdere webshops. Zij werd echter wakker gebeld en heeft gezegd ik zeg nu niets toe, maar een stuur een mail met info dan kijk ik er later wel naar, zonder iets toe te zeggen. Nu worden we gebeld dat we per omgaande € 49,-- moeten betalen terwijl we niks aangevinkt of ondertekend hebben. De mail is bij ons ook niet te vinden. Er wordt een bandopname afgedraaid die op je meerdere manieren op kan vatten door de manier van vragen stellen, zeker als je mensen ergens mee overvalt.
Wij hebben aangegeven dat we het oplichterij vinden en ik ben ook niet van zins om het te gaan betalen.

De oplossing

Dit bedrijf keihard aanpakken, het internet staat vol met klachten over deze praktijken.

1 reactie

  1. Auteur
    Paula uit Edam
    Datum
    Ik heb ook per mail naar hun gereageerd:
    "ik heb niet toegezegd ergens mee in te stemmen, er zou alleen een mail
    gestuurd worden met info waar ik naar zouden kijken.
    Die mail is bij mij niet terug te vinden.
    Ik voel me bedonderd, beschouw dit als oplichterij en zal op geen enkele wijze geld overmaken naar uw bedrijf.

    Tevens heb ik een klacht over uw bedrijf ingediend bij de consumentenbond.

    Verdere correspondentie over deze vordering heeft wat mij betreft dan ook geen enkele zin."
    Dit zal waarschijnlijk ook de reden zijn, dat ik nog niets heb gehoord.
    Overigens ook geen reactie via klachtenkompas gehad.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paula uit Edam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is door De-facto niet meer gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De-facto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen