Klacht De-facto: ongevraagd abonnement aangesmeerd

S. van Ewyk

Ongevraagd ben ik benaderd door de-facto, een bedrijf dat ik niet ken. De-facto wist wel mijn naam, telefoonnummer en mailadres. In het gesprek is mij een abonnement aangeboden waar ik bij veel webshops met korting kan winkelen. In het gesprek heb ik aangegeven geen interesse te hebben. De enige manier waarop ik het niet afgesloten abonnement kan weigeren, is door te reageren op een mail die de-facto mij zou sturen met inloggegevens voor hun website. Deze bewuste mail is in mijn spam-account terecht gekomen en heb de mail derhalve niet gezien. Het is de omgekeerde wereld dat ik moet inloggen bij een website om een niet afgesloten abonnement ongedaan te maken. Ik heb schriftelijk geen toestemming gegeven voor het geboden abonnement.
Ik wil geen abonnement en ik wil niet benaderd worden door Mediation Agengy BV dat ik moet betalen.

stoppen met dreigen over een niet afgesloten abonnement en stoppen met dreigen over hogere kosten bij niet betalen.

S. van Ewyk
    Wederom krijg ik een sms en een mail dat ik €49,- moet betalen voor een abonnement dat ik niet heb afgesloten en niet wil. Stop hiermee!

Ook een klacht indienen over De-facto?