Klacht De-facto: slecht bedrijf

Klachtnummer
# 280812
Gebruiker
biancavb1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik probeer al bijna 2 weken contact met dit bedrijf te krijgen omdat ik aan hun 49 euro terug te krijgen van hun omdat ik een mail gehad zou moeten gehad gekregen om te zeggen dat ik het niet wil. nu de mail na veel omwegen gekregen maar te laat dus 49 euro moeten betalen. terwel ik het niet wou.hun al aantal keer proberen te bellen met nummer die op hun site staat krijg ik geen contact ook al gemaild geen antwoord erg jammer

De oplossing

contact zodat ik we naar een oplossing kunnen zoeken zodat ik me 49 euro terug krijg

0 reacties

Ook een klacht indienen over De-facto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen