Klacht De-facto: zeer opdringerig en onterecht verzoek tot betalen en beschuldigen van niet betalen!

SataN

Situatie:

Zeer opdringerig telefoontje gehad met vraag of ik interesse had in aanbiedingen en of ze mij hierover mochten mailen van De-Facto. Toegezegd dat zij mij mochten mailen, echter geen koop gedaan.

Vervolgens ontvang ik een zeer dreigend en opdringerig telefoontje van een meneer die werkzaam zegt te zijn voor Mediation Agency met het bericht dat ik een openstaande factuur had van 49 euro en dat ik dit dezelfde dag moest betalen. Omdat ik op dat moment niet kon bellen gezegd dat ik na werktijd teruggbeld kon worden hierover, dit kon niet, of meneer het ook mocht mailen. Afgesproken dat ik de informatie op de mail zou ontvangen.

Vervolgens krijg een een mail met daarin het bericht dat ik telefonisch overeen zou zijn gekomen dat ik 49 euro zou betalen (zelfs na verzoek heeft dhr nog steeds niet gespecifiseerd waarvoor ik dit zou moeten betalen).

Geantwoord dat dit niet overeengekomen is, dat ik niets ging betalen tot ik een offciele mail met factuur ontving.

Vervolgens ontvang ik een mail met een mail erin en een leesbevestiging die ik nooit heb ontvangen. maar geen factuur (heb ook niets gekocht daar dus is ook moeilijk aan te komen). en zeer dreigende toon dat ik echt binnen 2 dagen moet betalen!

Heb vandaag geprobeerd defacto te bellen, zij zijn (zelfs na een paar pogingen) bij iedere poging 'niet in de gelegenheid' om de telefoon te beantwoorden. opvallend hierbij is dat je een bandje krijgt waarop niet eens de bedrijfsnaam vermeldt wordt.

KLACHT:

- zeer opdringerig contact vanuit de-facto en ontercht betalingsverzoek
Mediation agency:
- zeer dreigende toon
- onterechte facturen en verzoeken tot betalen

GEWENSTE OPLOSSING

- excuus
- bevestiging dat mijn dossier gesloten wordt en mijn gegevens verwijderd worden
- daarnaast een bevestiging dat zij mij niet meer benaderen nadat mijn dossier gesloten is en mijn gegevens zijn verwijderd!!!!!!
- ophouden met mensen onnodig lastig vallen en ophouden met oplichting!!!!!

Ook een klacht indienen over De-facto?