Klacht De Fietsenmaker Apeldoorn: reparatie 6 dagen oude fiets

bertusbecks

Op 13-05-2014 hebben wij twee fietsen gekocht. E-bike van hetbmerk peugeot bij de fietsenmaker in Apeldoorn, zelf komen we uit Warnsveld.
de damesfiets is prima. Van de herenfiets was na 30 km de accu leeg, opgeladen en opnieuw na 30 km de accu leeg.
Op 18 mei de fiets met de trein terug gebracht naar de winkel waarna hij zou worden gerepareerd. Na 14 dagen gebeld maar de fiets was nog bij de fabriek en zou afgestuurd worden. Wij hebben afgesproken dat we hem na pas na 14 dagen zouden ophalen aangezien wij met vakantie gingen. De 28e zijn we terug gekomen en dinsdag 2 juli gebeld dat we de fiets kwamen halen. Nu blijkt dat de fiets nog niet terug is van de fabriek. Ik heb gebeld en gezegd dat ze de fabriek moesten bellen en graag bericht wilde voor 9.30 uur, 1 uur de tijd om te bellen maar helaas niets, zelf weer gebeld en het antwoord was nog geen
tijd te druk met

Nieuwe fiets

De Fietsenmaker Apeldoorn is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over De Fietsenmaker Apeldoorn?