Klacht De Friesland Zorgverzekeraar: Door facturatie fout 385 euro kwijt en krijg dit niet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 507619
Gebruiker
Vinkers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ten onrechte afgeschreven eigen risico kwijt door arrogantie van de Friesland.
Ondanks een credit van de Zorgaanbieder aan de Friesland en diverse schrijvens van de zorgaanbieder dat ze per ongeluk gefactureerd hebben houd de reisland vol dat ze de teveel betaalde 385 euro niet terug hoeven te betalen. Dus een behandeling door ons 2 x betaald. De zorgaanbieder weigert ons terug te betalen omdat ze aan de reisland een credit hebben gestuurd. Wederom wordt je dus opgelicht door de zorgaanbieder die denk ik ben groot en dat mag ik dus doen,

De oplossing

Mijn teveel betaalde geld terug met rente van 13 maanden.

2 reacties

  1. Auteur
    Vinkers
    Datum
    Typische en kenmerkend voor de Friesland om bij problemen of disputen niet te rageren
  2. Auteur
    Vinkers
    Datum
    Dit is de werkwijze van de Friesland. Bij een probleem is beter gezegt FRAUDE dan laat de Friesland niets meer van zich horen.
    Typisch het gedrag van oplichters

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vinkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals verwacht lost deze verzekeraar geen disputen op .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Friesland Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen