Klacht De Friesland Zorgverzekeraar: ik heb geregeld een klacht in gediend over de veranderingen van mijn medicijnen.

sad Niet opgelost
@Durk

Medicijnen gebruik.

Dat de zorgverzekering niet de apotheker altijd de schuld geeft, en dat de apotheker eerlijk moet zijn tegen over zijn patiënten. Niet net doen of hij medelijden heeft en zeggen dat hij altijd zijn best doe, en dat terwijl de zorgverzekering één brief schrijft aan de verschillen commissie dat de apotheker geheel geen noodzaak ziet om het gebruikten medicijn te veranderen naar gevraagd medicijn. Ik heb mijn vertrouwen in beide partijen verloren. En ik bedankt de verschillen commissie voor hun vriendelijkheid oprechtheid en hun goede hulp en bijstand

@Durk
Geen oplossing, het medicijn waar ik weinig of geen bijwerkingen ervaar moet ik nu zelf betalen als ik ze al wil gebruiken. De Friesland heeft een merk medicijn van het medicijn die ik slik en ze willen absoluut hier niet iets aan veranderen. Terwijl het medicijn die ik graag zou willen ook nog goedkoper is. Ze passen de medicijnen alleen aan als de medicijnen levens bedreigend zijn. Dikke enkels zodat je geen normale sokken kan dragen en je schoenmaat moet aan passen, tevens heb ik last van hele dikke opgezette handen zodat je geen ring en horloge kan dragen dit is niet levend bedreigend geven ze als antwoord. Dus ik ben verplicht om mijn medicijn zelf te betalen, abnormaal zo iets en dat ook nog eens boven op je € 385 eigen bijdrage. Bedankt Friesland..

Ook een klacht indienen over De Friesland Zorgverzekeraar?