Klacht De Friesland Zorgverzekeraar: ik heb geregeld een klacht in gediend over de veranderingen van mijn medicijnen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 483050
Gebruiker
@Durk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Medicijnen gebruik.

De oplossing

Dat de zorgverzekering niet de apotheker altijd de schuld geeft, en dat de apotheker eerlijk moet zijn tegen over zijn patiënten. Niet net doen of hij medelijden heeft en zeggen dat hij altijd zijn best doe, en dat terwijl de zorgverzekering één brief schrijft aan de verschillen commissie dat de apotheker geheel geen noodzaak ziet om het gebruikten medicijn te veranderen naar gevraagd medicijn. Ik heb mijn vertrouwen in beide partijen verloren. En ik bedankt de verschillen commissie voor hun vriendelijkheid oprechtheid en hun goede hulp en bijstand

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
@Durk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, het medicijn waar ik weinig of geen bijwerkingen ervaar moet ik nu zelf betalen als ik ze al wil gebruiken. De Friesland heeft een merk medicijn van het medicijn die ik slik en ze willen absoluut hier niet iets aan veranderen. Terwijl het medicijn die ik graag zou willen ook nog goedkoper is. Ze passen de medicijnen alleen aan als de medicijnen levens bedreigend zijn. Dikke enkels zodat je geen normale sokken kan dragen en je schoenmaat moet aan passen, tevens heb ik last van hele dikke opgezette handen zodat je geen ring en horloge kan dragen dit is niet levend bedreigend geven ze als antwoord. Dus ik ben verplicht om mijn medicijn zelf te betalen, abnormaal zo iets en dat ook nog eens boven op je € 385 eigen bijdrage. Bedankt Friesland..
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Friesland Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen