Klacht De Friesland Zorgverzekeraar: verandering medicijn

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 482050
Gebruiker
@Durk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik slik vanaf 2000 een bloeddruk verlagend medicijn. Het heeft maanden geduurd dat ik het juiste medicijn had gevonden waar ik het beste over kon. Nu veranderd de Friesland geregeld m8jn medicijnen en dat is niet erg maar je moet er wel over kunnen. Als je door een ander medicijn veel hoger blieddruk krijgt 250/130 en een hartslag van 39 dan schrik je al. Maar de verschillenen commissie heeft dat voor mij geregend dat ze de medicijnen niet meer mochten veranderen. Toch zit ik met een probleem ik slikte Amlodipine van Sandoz en geen laast ergens van. Nu kreeg ik Amlopiline van Accord, daar door heb ik vreselijk dikken voeten daar door kan ik geen sokken verdragen want die knellen mijn voeten af, en schoenen knellen vreselijk. Tevens is mijn linker hand ontzettend opgezet, kan daar door geen horloge en ring meer dragen. En ik ben zeer duizelig dat ik soms zeer beroert van wordt. En het mooiste van alles is dat Sandoz nog goedkoper is dan accord. Dus ik begrijp de Friesland echt niet meer.

De oplossing

dat ik mijn medicijnen niet meer veranderd wordt

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
@Durk
Datum
Uiteindelijke oplossing
De Friesland geeft de apotheker de schuld die zegt naar hun zeggen dat het geen noodzaak is dat ik verander van Amlodipine van accord naar Amlodipine van sandoz. En als ik contact met de apotheker op neem begrijpt hij mij zelfs heel goed maar geeft de Friesland de schuld van alles. Dus een vreemd spul.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Friesland Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen