Klacht De Friesland Zorgverzekeraar: Wijzigingsdatum collectieveverzekering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333975
Gebruiker
Yakki
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik contact gehad met de klantenservice van De Friesland om mijn collectiviteit aan te passen met terugwerkende kracht wat volgens hen website 30 dagen in het verleden betreft maar wel op de 1e van de maand (dus 1 november in dit geval) echter geeft de medewerker aan dat dit niet mogelijk is en heeft het daarom met ingang van 1 december laten in gaan.

De oplossing

Ik wil dat deze wijziging alsnog met terugwerkende kracht per 1-11-2018 in plaats van de huidige 1-12-2018.

2 reacties

  1. Auteur
    Yakki
    Datum
    .
  2. Auteur
    Yakki
    Datum
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yakki
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie ontvangen van De Friesland.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Friesland Zorgverzekeraar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen