Klacht De gietvloermeesters: On af gemaakte vloer

sad Niet opgelost
# 619508

Waardeloos.

Vanaf februari in de ellende voor de vloer. Afspraken komen ze totaal niet na. Bellen kun je dagelijks ze staan je niet te woord. Beloftes maken ze continu maar puntje bij paaltje word er weer niets gedaan.

Een snelle oplossing!
De vloerverwarming hebben we inmiddels zelf iemand voor mogen benaderen op de kosten van de gietvloermeesters en dat is nu aangesloten. De dweilmachine zou 2 week terug geleverd maar helaas nog niets en reageren ook weer niet. De oneffenheden die begin oktober hersteld zouden worden… er moet nog een afspraak komen. Het duurt allemaal erg lang.

De gietvloermeesters
    Goedendag, de vloerverwarming installateur is gister bij jullie langs geweest voor een inventarisatie. Aankomende dinsdag middag zal hij met de juiste koppelstukken alles aansluiten.

Schoonmaak machine van Kärcher wordt aankomende week bezorgd en onvolkomenheden in de vloer zullen begin oktober worden hersteld

Vriendelijke groet
    Team gietvloer meesters
    Rosalinda22
    Bedankt voor de informatie.

Dan zou ik ook nog graag willen weten hoe we het gaan oplossen dat ook de nieuwe keuken + nieuwe deur + net gestucte muren weer verwijderd worden van vloer resten.
    De gietvloermeesters
    De reperateurs kijken ook zoals eerder besproken naar dat soort punten. Komen zij daar niet uit. Gaan wij in gesprek voor een passende oplossing.
    Rosalinda22
    En daar belde ze gisteren.. ze kwamen niet, dag erna. De zoveelste belofte, maar verrassend genoeg ze waren er vandaag. Ze zijn zelfs even bezig geweest maar ineens moesten er weer koppelstukken gehaald worden…. Ze kwamen zo terug. Inmiddels zijn ze al weer een uur weg, en nemen ze de telefoon niet meer op.

Goed geregeld weer Jacob.
    De gietvloermeesters
    Ontzettend naar dat het zo is gelopen ondanks meerdere pogingen is het ons ook niet gelukt om contact te krijgen met de betreffende installateurs. In overleg hebben jullie een installateur gevonden en zien we graag de offerte tegemoet, dank voor het meedenken. Inmiddels is de dweilmachine besteld.
    De gietvloermeesters
    De vloerverwarming is aangesloten. Deze kwam uit jullie netwerk fijn dat het zo snel en adequaat kon. De Dweil machine is geleverd. We werken met man en macht om de oplever punten zo snel mogelijk te herstellen uiteindelijke komen we er wel.

Ook een klacht indienen over De gietvloermeesters?