Klacht De gietvloermeesters: Reageren nergens meer op als het fout gaat en laten je in stikken door niet nakomen van afspraken.

Marc1992

Schaf nooit een gietvloer aan bij dit bedrijf. Ze komen hun afspraken niet na en hebben geen communicatie. Nadat de gietvloer tegen onze muren aanzat, er onzuiverheden in zaten en luchtbellen, hebben ze na toezeggen van reparatie, nooit maar dan ook nooit meer gereageerd op geen enkele mail, app of telefoontje. Onze vloer is dus niet meer gemaakt en het contact hebben ze achterwege gelaten. Wij hebben achteraf plinten moeten plaatsen, terwijl we plintloos wilden en muren opnieuw moeten laten spuiten door spetters gietvloer, op meerdere plekken in huis. De onzuiverheden en kapotte stukken zitten er nog steeds.
Mensen, behoedt jezelf voor een hoop ellende en frustratie en zoek een goed bedrijf wat je wel helpt en afspraken na komt!

Alle onkosten betalen.
Dat wij het geld eindelijk hebben ontvangen, wat jullie ons verschuldigd waren, na uitspraak van de rechtbank, omdat wij zoveel onkosten en problemen hebben gehad door jullie toedoen, betekend niet dat wij ineens geen slechte ervaring meer hebben gehad met jullie bedrijf. Tevens hebben wij niks telefonisch bevestigd, behalve dat wij het geld hebben ontvangen. Wederom knap hoe onze woorden weer verdraaid worden. Onze review en deze klacht blijven staan, want onze mening blijft onveranderd. Dit veranderd niet ineens door het ontvangen van het geld wat jullie ons moesten betalen. Ook onze raadsman heeft dit geadviseerd en begreep onze keuze hierin volledig, want dit is onze mening en hier laten we het bij. In onze ogen is een review een manier om je ervaring te delen en dat betekend niet dat je kan eisen dat alle reviews goed zijn en de slechte verwijderd moeten worden.

De gietvloermeesters
    Goedemorgen Familie Manders we zijn ondertussen erachter gekomen waardoor jullie reparatie nog niet was uitgevoerd.

We hebben afgelopen donderdag contact met jullie raadsman gehad en we zijn tot een oplossing gekomen.

We gaan ervan uit dat de klacht nu is opgelost.
    Marc1992
    Ja precies, er is niks gerepareerd door nalatigheid en omdat jullie niet meer reageren: door 3 verschillende personen. Lijkt me sterk dat het dan “door de vinger is geglipt”, de zoveelste leugen die jullie ophangen.
    Eerst nog maar eens zien of jullie het geld wat jullie ons verschuldigd zijn voor alle onkosten ook over gaan maken, wat jullie met onze raadsman hebben afgesproken. Want ja, afspraken maken en nakomen is niet jullie sterkste kant.
    We wachten geduldig af tot we ons geld binnen hebben of tot we het volgende excuus, leugen of “oeps, het is een jaar lang door de vingers geglipt en we reageren gewoon niet meer” krijgen te horen :)
    De gietvloermeesters
    Goedemiddag familie Manders,

Alles is vandaag afgehandeld en door u telefonisch bevestigd.
    Wij hebben met u raadsman gesproken en die was net als ons van mening dat wanneer een klacht is opgelost deze kan worden verwijderd dit geldt ook voor u review.

We hopen op uw begrip hierin en nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Vriendelijke groet,
    Coen,
    team gietvloer meesters

Ook een klacht indienen over De gietvloermeesters?