Klacht De gietvloermeesters: Scheuren in vloer en heel veel oneffenheden.

Gerard1977

Inmiddels al 1.5 jaar bezig met dit "bedrijf". Telkens met een kluitje in het riet gestuurd en werkelijk geen enkele afspraak komen ze na. Hebben werkelijk geen enkele legger in eigen dienst zoals de website beweert en betalen facturen van deze mensen ook nog eens niet waardoor deze (terecht) weigeren bij me langs te komen om de boel te repareren/opnieuw te leggen.

Slechts één advies, ga nooit met deze partij in zee want het leed is niet te overzien. Altijd fantastische redenen (zoals ook hier) maar laat je niet voor de gek houden.

Geld terug zodat ik het heft in eigen hand kan nemen en van het gedoe af ben.

De gietvloermeesters
    Goedemiddag [persoonsgegevens verwijderd door moderator],

We hebben enkele maanden geleden samen besloten om 5 december aanstaande uw vloer te overlagen.
    Op jullie verzoek wordt dit gedaan door Melvin van Exelero Vloeren. Vandaag is dit nogmaals aan u bevestigd.

Na deze bevestiging hebben wij u gevraagd deze klacht aan te passen of te verwijderen.
    Wat u niet wilde doen. Daarnaast bent u beheerder van de facebook groep waaraan u eerder refereert. Wij hebben aangegeven dat we graag in contact komen met mensen die een klacht hebben. Vandaar dat we ons hebben aangemeld bij de facebook groep waar u beheerder van bent.

Wij zijn actief bezig u klacht op te lossen en wij gaan ervan uit dat u ons ook in de gelegenheid stelt de klachten van u facebookgroep op te lossen

Ook een klacht indienen over De gietvloermeesters?