Klacht De gietvloermeesters: Vloer is nog steeds niet goed, en geld schadevergoeding nog steeds niet allemaal gestort.

sad Niet opgelost
# 619603
Vloer1234

Veel geld neergelegd, nog steeds geen goede vloer, komen de afspraken niet na.
Erg teleurgesteld, blijf hopen op een betere oplossing.

Problemen met de vloer oplosseen, rotzooi die is achtergelaten opruimen en schadevergoeding volledig betalen.
Als de vloer is hersteld, zal ik de klacht sluiten.

De gietvloermeesters
    Goedendag,

Het project was 1 van de meest uitdagende projecten die we hebben gedaan. Het was meer werk dan we hadden gedacht.

Het verhuizen liep daarom ook uit. In goed overleg met u hebben we een vergoeding afgesproken. Nadat onze aplicateurs de laatste laag hadden aangebracht werd er vanuit ons al op 21 augustus gevraagd om op 24 augustus langs te komen. Hier werd niet op gereageerd. Op 24 augustus werd er gevraagd wanneer het wel past. Wij hebben van u 2 foto’s gekregen waar de gietvloer net niet de volledige dekking heeft bij de plint van de keuken en daarnaast dat er nog wat oneffenheden waren.

Er is geen communicatie geweest met betrekking tot rommel of schade vergoeding en daar zijn we ook niet op de hoogte van.

Graag komen wij direct morgen na 1700 langs om dit te bespreken.

Wij zijn keurig bereikbaar door de weeks en met spoed ook in het weekend. Wij kijken ook met verbazing naar deze klacht en gaan graag met u morgen in gesprek
    De gietvloermeesters
    Vandaag 24 november is de creditfactuur overgemaakt en gaan we ervan uit dat u de klacht zoals belooft zult verwijderen.

Vriendelijke groet,
    Gietvloer meesters

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over De gietvloermeesters?