Klacht De Giro Beleggingen: "Onverklaarbare" verdwijning van geld uit portefeuille

Klachtnummer
# 103278
Gebruiker
ricky
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had voor € x belegd, de totale resultaat schommelde rond de €500, maar het bedrag in de portefeuille deedt iets totaal anders, compleet uit verband met de resultaten, nl het ging dagelijks omlaag. Eerst -€60, toen -€100 tot een bedrag van rond de -€300.
Uitzoeken gaat super traag. Dagen lang kreeg ik telefonisch geen contact, en nu wacht ik al 4 dagen, zonder belofte dat ik het geld terug krijg.

Gewenste oplossing

NU kloppende bedragen: alle cijfers in mijn account moeten NU kloppen.
Gewoon optellen en invoeren.
Wat fout gaat met de besturings systeem is mijn zorg toch niet?
Waarom moet ik in de min gaan?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen