Klacht De Giro Beleggingen: DEGIRO stapelt blunder op blunder!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101392
Gebruiker
J. Vrij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het wordt steeds gekker: nog terwijl ik bezig ben om mijn klacht over DEGIRO op Klachtenkompas te formuleren, zie ik dat mijn dagverlies is opgelopen tot maar liefst ruim 2.000.000.000 euro (twee miljard euro). Toch niet gek voor een particuliere belegger? En terwijl ik daarvan een schermafdruk aan het maken ben (voor De Nederlandsche Bank, de Autoriteit Financiële Markten en wellicht ook nog enkele consumentenorganisaties) zie ik mijn verlies oplopen. De teller staat nu al op elf miljard euro: ik sta maar liefst elf miljard euro in het rood. Hoe krijg ik die schuld ooit afbetaald???

Gewenste oplossing

Gijs Nagel en medewerkers van DEGIRO: regel je zaken nou eindelijk eens!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen