Klacht De Giro Beleggingen: geen goed werkend systeem

khan

ik heb zo een 2 jaar geleden veel geld verloren waar ik nog steeds niet mee eens ben. Grote bedrag van de 200.000 die ik heb verloren is egt de fout van de systeem van deGiro zelf. ORDERS DIE IK HAD DIE IK WOU VERKOPEN OF ORDERS DIE IK WOU INKOPEN KON IK NIET UITVOEREN OMDAT DE Systeem van DeGiro elke keer maar vast liep en aangaf er is een probleem met uw order. Zo is de koers zo vaak naar de negatieve kant opgegaan omdat ik niks kon doen. en als je hun per mail een opdracht door gaf om via hun aan te passen ook hetzelfde probleem. Vaak klopte het gewoon niet wat ik door gaf werd er teveel afgehaald.
ook toen zo vaak contact met hun gehad per mail via hun site en telefonisch maar zei zeiden wij zijn er druk mee bezig. Dat is gewoon niet eerlijk. in hun voordeel dan moet er elke keer een probleem voor mij zijn ik lees op google dat er meer mensen zijn met dit probleem.

als de systeem niet goed werkt dan moeten jullie toch ook niet deze dienst aanbieden. Alle bewijzen heb ik.

Ik wil gewoon een compensatie terug van een groot bedrag wat ik kwijt ben dit is egt niet normaal. Als het systeem niet goed werkt dan moeten jullie deze dienst ook niet aanbieden toch. want het gaat om veel geld. En met deze dienst moet je snel kunnen reageren. zou de dienst goed werken dan had ik heel vaak gewoon de opdrachten kunnen uitvoeren elke seconde is gewoon veel geld en als je niks kan uitvoeren door een storing van jullie is dan toch niet mijn fout.

dat is toch niet eerlijk dan.

vandaar dat ik een compensatie van de bedrag wat ik kwijt ben terug wil hebben.

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?