Klacht De Giro Beleggingen: Geld gestort maar dat is niet te zien.

Klachtnummer
# 535994
Gebruiker
Bloondje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb geld gestort bij DeGiro maar het is nog niet te zien aan mijn saldo bij DeGiro. Erg vervelend. Via IDeal is het binnen 1 sec op mijn rekening. En hoe nu verder. Iemand tips?

Gewenste oplossing

Mijn geld bedrag overboeken of bijschrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Giro Beleggingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Giro Beleggingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen